marți, 15 martie 2011

Prietenii amare

Am eu citeva. Shi stau acolo,la mine inauntru shi ma amarasc citeodata,cind le scot din cutie. Sunt lipicioase,necoapte...fiindca nu le-am scos la iveala sa vad ce se face cu ele,sa le clarific shi sa le dau voie mai departe in aer. Fiindca le-am ascuns de mine insami.Fiindca,de fiecare data cind intredeschid capacul spre ele,iar sufar,sh iar nu-mi place de mine.
Cea mai mare shi mai urita e,probabil,cea cu o verishoara de-a mea. Eu nu suport acest om!! eu rar cind nu sunt toleranta,sau pot pur shi simplu sa trec peste. Da aici n-am cum,fiindca acum ea mai shi lucreaza cu mine. Sincer,imi e ca un spin in talpa! Are toate noncalitatile shi nonvalorile,pe care eu tind sa le resping intr-o persoana.Da,sunt rea,dar sunt sincera. Din pura dovada de profesionalism ma salut cu ea pe culoarele salonului,dar mai mult de atit nimic. Shi nici nu vreau mai mult. Shi ma enervez la culme cind cineva incearca sa ma impace cu ea,impotriva vointzei mele!!
 Alta ar fi Doina,o 'fosta' buna prietena. Eu credeam ,pina intr-un moment al vietzii mele,ca lexemul 'fost/a' nu se atribuie decit iubitzilor,amantzilor,sotzilor... Iata ca-l pot alipi ushor shi de unii prieteni. am citeva despartziri de genul asta,anume de fete. Doina e cazul cel mai concludent in asha situatzii. Doina a prietenit cu mine,atit cit i-a fost convenabil. Atit timp cit i-a fost vesel,cit eu eram in topul fetelor populare in liceu (a fost shi asha ceva!:D) Atit timp cit eu m-am ridicat la nivel... Dar cind am inceput sa am probleme,sa racesc,sa nu mai fiu atit de frumoasa,aranjata shi rautacioasa,atunci cind am inceput sa comunic shi cu fete,pe cit de nepopulare,pe atit de inteligente shi poate nu foarte frumoase,simplu simpatice, Doina a hotarit ca e timpul sa-shi aleaga o alta companioana. Iar eu ma atashez de prietenii mei. M-am deprins sa gasesc frumosul din omul aproape mie,shi sa ma hranesc cu asta,cu spiritul sau frumos,cu ideile sale stralucite,cu glumele shi zimbetele sale. shi am mai avut deceptzii de genul inca vreo 3,mai mult sau mai putzin asemanatoare...
 Roma. Cu Roma e greu... Roma e unul dintre cei mai complecshi oameni pe care ii shtii... E,sau era cel putin,un prieten foarte interesant,caustic,vesel,insultator,dar trecea totul pe seama glumei, shi gashka intr-un timp s-a invatzat sa-l intzeleaga. Greu,dar s-a invatzat. Iar intr-o zi Roma a sarit calul. Pentru toti o data. Optom. Shi toti au zis ca asta e prea de tot. O fi avut omu motive,dar motivele lui nu scuza insulta. Shi s-au spus atitea cuvinte grele,atitea riposte,ca e greu sa le dai la o parte acum. acum,chiar daca ar fi loc de un fel de hibrid de impacare superficiala,chiar daca....Acum ar fi greu,sh incomod,sh tare stinjenitor... Precum shi este. Putem sa ridem cit incape de glumele lui istetze,inspirate,dar o sa ridem toti,shi el inclusiv,ca shi cum am minca un grafefruit pe linga asta. Amar,da il maninci,odata ce l-ai curatzit,c-apu se usuca. Shi inca ii shi scump. Maninci de nevoie....
Eu vreau sa cred in continuare ca prietenii sunt acei ce te inspira in fiecare zi,te sustzin,merg cu tine la masa,itz dau sfaturi bune,te asculta cind vorbeshti despre lucrul tau,te cheama la ceai fiindca s-au deprins sa vorbeasca cu tine... Prietenii sunt oamenii cu care faci legaturi sufleteshti. Eu nu pot sa intorc spatele prietenilor ,fiindca fiecare in parte face diferentza in viatza mea. Fiecare a pus o pietricica la dezvoltarea mea spirituala shi intelectuala. Shi eu le multumesc! Shi tzie,Natasha,sh tzie,Doina,shi tzie,Roma,pentru tot ce-am invatzat de la voi,rele sau bune... Shi mai cu seama tuturor celor care ma rabda cu zilele,se bucura sa ma vada,zimbesc cind ma vad,fiindca zimbetul lor pentru mine e un sarut pe suflet! :)Tziomm......
Iakasha.:) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu