marți, 22 martie 2011

Culori

Mi-e o sete nebuna de culori!! Avitaminoza mea de iarna s-a reflectat pe imaginatzie,shi a scos de acolo o brosha ciudata,shi un makeup colorat. Shi unghii albastre ca cerul...sinilii. M-am jucat pe Dana. Dana nu shtia ce o ashteapta,dar s-a incredintzat miinilor mele,care au scos la iveala o alta Dana.
Shi vreau mult suc!! Suc de fructe pe care nu le-am vazut shi nu le-am gustat niciodata. Suc de fructe,care nu exista. Fructe dulci-acrishoare,care te-ar revigora indata ce le miroshi numai... Un fruct care s-ar numi cam asha: grapefruit-orange-para-kiwi-rodie-harbuz.. Un singur fruct. Shtiu,.shtiu, sa iau un blender,sa le amestec pe toate,sa beau ce iese....Nu e bun. Nu e bun suletului meu.Asta e cea mai grea mahmureala de iarna,din care m-am trezit vreodata. Not good.
 Da macar pot sa-tz spun ca schimbarile incep sa se contureze. Se incalzeshte. Alice ishi recapata stralucikul din ochi. Papshica mea vine acasa de Pashti...foarte departe s-a dus... se vad mishcari cretive in activitatea mea profesionala.. Kinda incepe sa-mi placa faza cu schimbarile...Oare ce sa mai schimb?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu