luni, 14 martie 2011

Inceputuri

Azi se incep multe lucruri. Lucruri bune,lucruri dificile,lucruri frumoase.. Alege tu in ce vrei sa te implici.Azi incepe tot restul vietzii mele.
Azi japonezii incep sa reconstruiasca o noua viatza. Toti impreuna. Cind vine vorba de o catastrofa naturala,care i-a afectat pe toti,ei n-au dat dovada de mediocritate shi au pus umar nipon la alt umar nipon,shi au inceput sa reconstruiasca,sa mature,sa curatze,sa ridice... Azi reincepe lupta pentru viatza. Fiindca lumii intregi,dupa catastrofa asta naturala,i s-a trezit gustul de viatza,shi-au adus aminte cum e sa pierzi tot. Lumii astea,inconjurate de nori de petrol,de burse de valori sh de haine scumpe, ii trebuieshte cite o buna scuturatura,sa-i cada de pe conshtiitza amortzita toate ideile increzute,precum ca suntem stapinii vietzii,stapinii pamintului asta. NU. Pamintul asta ne gazduieshte,la umbra padurilor,ne da apa sa nu murim de caldura solara,ne da resurse sa nu murim de foame. Noi,noi sintem nishte oaspetzi pisalogi,care au uitat unde se afla,shi au pus stapinire pe tot ce au vazut... Am inventat zeitatzi shi dumnezei,sa ne justificam divina invazie a acestei planete. Shi iaca planeta s-o enervat pe noi. Numa sa nu-mi vii cu riposte despre inelul de foc al pacificului,chestii shtiintzifice sh altele.. Shtii shi tu ca pamintul asta abia de ne mai suporta. Tu ai suporta toate aste cite i se fac lui? Ma crezi ca nu?
Azi eu incep sa termin sesiunea. Eu vreau atit de mult o shcoala europeana,din punct de vedere a strudturii de invatzamint,a materialului didactic consumat,a simplificarii programului obligatoriu... am citeva cursuri pe care le trec,deoarece oarecare curs trebuia sa umple grila de program universitar . Shi am shi cele mai complexe examene la ele. BRED,zic eu!
Azi Alice incepe o noua etapa profesionala. Azi ii vine colega in birou. La cum shtiu eu cit tzine Alice la spatziul sau,shi la cit a ajuns sa ii fie comod sa lucreze singurica in birou,hmmm..nush-nush,sa vedem ce iese din asta. Deshi i-am spus demult ca ii trebuieshte un job mai dinamic,mai socializant,ceva mai creativ,fiindca oficiul o deprima,rutina o stringe ca nishte pantofi pe care e obligata sa-i poarte,iar plictisul ii shterge zimbetul de pe fatza. Da Alice zimbeshte ca o pisicutza.
Azi incepe restul primaverii!!! Daca pina azi mai ashteptam cite o scuturatura de plapuma din partea Odochiei,pai de azi nu mai am nici o indoiala ca vine primavara!! Cu ploi,cu flori,cu vinturi shi brize parfumate,cu pasari,pu parcuri verzi. De azi nu mai am nici o indoiala.
Schimbarea vine!! :)

Un comentariu:

  1. mie dat lacrimi :) femeile astea pling din nimic... Azi se schimba ceva..si am emotii, stari de neliniste.
    te iubesc

    RăspundețiȘtergere