marți, 30 aprilie 2013

De Jubileu

   Eu sunt fată. Amatoare de bere, nu consumatoare de regulă, ci doar o fată amatoare de bere. Să fiu sinceră, nu prea consum bere Chișinău, poate doar blondă. În rest, am câteva brand-uri de bere, pe care le prefer.
   De curând, câteva persoane au hotărât că eu sunt blogger-iță și trebuie să fiu invitată la offline-uri cu alți bloggeri. Zic merci și merg, să prind câte ceva interesant în cap, să mai amestec cunoștințele generale. Ieri am fost invitată la un offline cu bere. Fix așa mi s-a spus: Rodica, hai la un offline cu bere. Și am mers.

   Ce n-am știut e că era un offline organizat pentru bloggeri de către compania Efes Vitanta Moldova Brewery, reprezentanții berii Chișinău. Motivul era unul cât se poate de frumos, aniversarea jubileului de 140 de ani a companiei, și cu acest prilej, lansarea unei beri speciale "De Jubileu". 



  Această doamnă, Nadejda Onescu, șef asigurare calitate la EVMB, ne-a arătat cum se face corect și concis o degustare de bere, și care sunt cele mai mari greșeli, pe care le-am putea comite în analiza unei beri bune. M-a surprins să văd o prezență atât de drăguță vorbind despre bere.
  


  Așa arată berea jubiliară de la Chișinău, o idee unică de aspect, foarte atractivă, spun eu. S-a mizat chiar și pe asta, între bloggeri și reprezentanții companiei, care imagine va fi mai atractivă pentru consumatori. Miza este tot atâta bere cât greutatea în kg a câștigătorului. Am pus și eu o miză, vedem ce iese.
  Gustul m-a surprins. E o bere bună, gustoasă, îndestul de amară/dulce, care îți umple gura de gust, e consistentă și jucăușă. Specialitatea sa este componența de 2 tipuri de malț și 4 tipuri de hamei, ceea ce îi dă o savoare deosebită. Bate la cap după 5 minute.:)

  Aspectual, e o idee destul de fresh pentru Moldova, considerând că practica asta a adus roade în mai multe țări, și chiar marii designeri au conceput etichete haute-couture pentru branduri de băuturi recunoscute mondial.

  

  Nenea paznic a participat la discuție, a ascultat atent toată informația, chiar și de după gard. Reprezentanții companiei l-au fericit cu o bere rece de la prezentare, din ediția jubiliară.


  A fost un offline tare nice, cu toate că nu sunt o consumatoare înrăită de bere. S-a vorbit neformal, liber, s-a râs, s-a băut bere. Ce se mai cere de la o seară frumoasă de luni? :)


  Sursă fotografii: luchianiuc
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu