Nu,eu totush nu intzeleg!! Pentru ce sa ma chitesc eu cind ma duc la mall? Pentru ce?? Oare acolo este dress code? Oare nu-i mallu asta acelash magazin,fie alimentar,sau vestimentar,sau de produse casnice? a?O piatza mai curata! Cine s-o suit pe tocuri shi sh-o atirnat pietricele de buric,sh de urechi,sh de unde mai are,cind s-o dus dupa piine la alimentara de la coltz? Cica asha: "Rodica hai,da tu daca ai shtiut ca te duci la flashmob la salsa la (!)mall,de ce nu tz-ai luat sh tu o rochitza,nishte tocuri ceva,ca toate fetele? Parca erai venita din drum" D-apoi eram venita din drum!!! De pe viaduct. De la lucru,obosita. Obosita inclusiv shi de clisheul asta al moldovencei fara gust estetic,a carei credintza din toate zilele este rochia scurta sh tocurile cu pietricele.
Ma duc cu Seriojel la mall,ocazional,de cele mai multe ori pentru ceva haine noi,concret stabilite dinainte,sau film la Patria. Sh-apoi vin acasa,sh nu intzeleg daca am fost intr-un magazin,sau intr-un club de noapte,sau,ce-i mai urit,intr-un bordel,smascuzatz. Se definesc clar sh iredutabil,4 categorii de 'shopperi' de acolo: 1: cuconitzele dichisite,parfumate,ultra-machiate,cu haine super-mulate,pe tocuri cit casa,cu gentzi aninate de mina intoarsa a spasm de durere,cu buzishoara intinsa inainte a glamurcic,roza-roza,sh fsia takaya ya!! Ele de obicei umbla prin mall impreuna,sa nu se piarda,cotrobaiesc toaaaatte magazinele,nu cumpara mai nimic,decit poate o pereche de blugi la 4,petrec foarte mult timp in veceu,trecind deasupra al nush-citelea strat de dichiseala,cumpara o cola de la McD,coboara jos cu paiul in gura,urca in rutiere sh merg pe acasa,asta spre seara. 2: cumparatorul de weekend-omu,care vine la mall,cu o anumita suma de bani,pentru anumite cumparaturi,pe care le procura repejor,urca dupa necesitate la etajul 4,maninca ceva sa rabde pina acasa,merge jos,in supermarket,cumpara provizii pe vreo 5 zile,urca in mashina shi pleaca. Il putetzi indentifica dupa privirea clara,indreptata spre destinatzii sau lucruri sau pretzuri anume,aerul grabit shi ocupat,3 pachete in mina,interes minim necesar fatza de aspectul sau fizic. 3 copii optzional. 3: generatzia de sportsmeni shi sportsmence. Toti,fara deosebire,imbracatzi in treninguri,menite sa fie purtate la sala de fortza. Adidas,Nike,Puma,Reebok-iaka trendurile,da nu Chaneliuri de-ale voastre... Ashtia is oameni tare serioshi,tare plictisitzi de viatza,super-calmi,fara nish o pofta de a face ceea ce au venit sa faca. Ea are paru strins intr-un motzoc a la 'am ieshit numa ce din baie,zato geanta mea ii cu bliostke',el,are 3,nu,4 telefoane mobile in buzunar,plus un shmoc de chei de la mashina,casa,garaj,podsobca...Aceshti consumatori merg prin mall agale,fara nici o graba,pashesc de parca aluneca,trag dupa sine corpul perfect atletic,cu burta atirnind,dau de shtire ca ne fac o mare favoare ca s-au prezentat impreuna cu zaya lor azi la mall,impreuna cu muritorii de rind. 4: Consumatorul de baza,oamenii care au bani,ii cheltuie,pe lucruri bune,pe servicii bune,pe cafea scumpa. Aceshti cumparatori sunt imbracatzi bine,ies din magazine cu pachete pline,merg sus,maninca intr-un restaurant fancy,stau pe Facebook de pe iphone 4 .
Sh iaka acuma eu ma gindesc in capuceanu meu: da eu unde ma inscriu aicea??? Precis n-am fost in costum sportiv decit la sala,n-am geanta cu bliostke,nu am nici chiar atitzia bani,n-am 3 copii,nici tocuri de 12 cm. Eu unde ma inscriu,odnako??
Iaka asta da,molodyooooj,nu seratele noastre din clasa a 8-a,pline de priviri pe sub pleoape,poezie,sh ceai. Amu is priviri pe sub fusta,rap,sh mojito. Nda...
Ma duc cu Seriojel la mall,ocazional,de cele mai multe ori pentru ceva haine noi,concret stabilite dinainte,sau film la Patria. Sh-apoi vin acasa,sh nu intzeleg daca am fost intr-un magazin,sau intr-un club de noapte,sau,ce-i mai urit,intr-un bordel,smascuzatz. Se definesc clar sh iredutabil,4 categorii de 'shopperi' de acolo: 1: cuconitzele dichisite,parfumate,ultra-machiate,cu haine super-mulate,pe tocuri cit casa,cu gentzi aninate de mina intoarsa a spasm de durere,cu buzishoara intinsa inainte a glamurcic,roza-roza,sh fsia takaya ya!! Ele de obicei umbla prin mall impreuna,sa nu se piarda,cotrobaiesc toaaaatte magazinele,nu cumpara mai nimic,decit poate o pereche de blugi la 4,petrec foarte mult timp in veceu,trecind deasupra al nush-citelea strat de dichiseala,cumpara o cola de la McD,coboara jos cu paiul in gura,urca in rutiere sh merg pe acasa,asta spre seara. 2: cumparatorul de weekend-omu,care vine la mall,cu o anumita suma de bani,pentru anumite cumparaturi,pe care le procura repejor,urca dupa necesitate la etajul 4,maninca ceva sa rabde pina acasa,merge jos,in supermarket,cumpara provizii pe vreo 5 zile,urca in mashina shi pleaca. Il putetzi indentifica dupa privirea clara,indreptata spre destinatzii sau lucruri sau pretzuri anume,aerul grabit shi ocupat,3 pachete in mina,interes minim necesar fatza de aspectul sau fizic. 3 copii optzional. 3: generatzia de sportsmeni shi sportsmence. Toti,fara deosebire,imbracatzi in treninguri,menite sa fie purtate la sala de fortza. Adidas,Nike,Puma,Reebok-iaka trendurile,da nu Chaneliuri de-ale voastre... Ashtia is oameni tare serioshi,tare plictisitzi de viatza,super-calmi,fara nish o pofta de a face ceea ce au venit sa faca. Ea are paru strins intr-un motzoc a la 'am ieshit numa ce din baie,zato geanta mea ii cu bliostke',el,are 3,nu,4 telefoane mobile in buzunar,plus un shmoc de chei de la mashina,casa,garaj,podsobca...Aceshti consumatori merg prin mall agale,fara nici o graba,pashesc de parca aluneca,trag dupa sine corpul perfect atletic,cu burta atirnind,dau de shtire ca ne fac o mare favoare ca s-au prezentat impreuna cu zaya lor azi la mall,impreuna cu muritorii de rind. 4: Consumatorul de baza,oamenii care au bani,ii cheltuie,pe lucruri bune,pe servicii bune,pe cafea scumpa. Aceshti cumparatori sunt imbracatzi bine,ies din magazine cu pachete pline,merg sus,maninca intr-un restaurant fancy,stau pe Facebook de pe iphone 4 .
Sh iaka acuma eu ma gindesc in capuceanu meu: da eu unde ma inscriu aicea??? Precis n-am fost in costum sportiv decit la sala,n-am geanta cu bliostke,nu am nici chiar atitzia bani,n-am 3 copii,nici tocuri de 12 cm. Eu unde ma inscriu,odnako??
Iaka asta da,molodyooooj,nu seratele noastre din clasa a 8-a,pline de priviri pe sub pleoape,poezie,sh ceai. Amu is priviri pe sub fusta,rap,sh mojito. Nda...
mai este o categorie care umbla la mall, citez: "persoane care vin la Mall ca sa se aseze pe ceva comod si sa analizeze pana la nivelul limfei orice juvina umlatoare de acolo..." :)
RăspundețiȘtergereshi nu bleostke, da bleostce :)
posle scris: ce-i podsobca? constructie adiacenta blocului, sau ... ?
Koltzunash,podsobca are oricine in casa,sau pe linga casa, ceea ce este aceeashi debara,sau constructia adiancenta,cum veni vorba la tine...:D
RăspundețiȘtergereiaka ii bine ca am scris articolu cutare,mai aflu categorii noi,deshi intrebarea mea ramine nelamurita...
pai daca nu faci parte din categoriile de mai sus, tre sa mai adaugi o categorie :) simple as that :)
RăspundețiȘtergeredika eu sunt fanul tau :)
RăspundețiȘtergeretestez daca merge:
RăspundețiȘtergeresunt fanul tau dika :)
Tu esti ghibrid ori vocea povestitorului, care se duce la mall sa vada cate cate gorii is prezente!
RăspundețiȘtergereDa zi-mi mie cine-s.
Ma duc la mallsperand sa cumpar ceva, ma imbrac si incalt (ghete) asa ca sa imi fie simplu de dezbracat si descaltsat cand ma apuc de masurat, imi iau geanta mare, ca sa nu tyryi sacose. Genti si haine cu bleostce nu am. De regula nu cumpar nimic, ma nervez ca tipa "nica bun nu este" si nu imi place shoppingul. Nu tak - categoria.