joi, 17 februarie 2011

Un fel de nica...

Iaca nu tzin minte de cind s-a intimplat sa am asha lipsa de inspiratie. Boala mi-o mincat inspiratia! Neharasho! Ma apuc sa fac floricele,sh las lucrul la 4:5 finisat. Ca nu mai vreau,ca mi-e lehamite... sh de culori,sh de materie,sh de stralucire. Sh de mincare. Asta eu,care ma declar o gurmanda infocata. Am mincat clatite cu brinza,prajite in unt- le-am ticsit pe git cu de-a sila. Clatite!! Azi m-am automotivat sa termin o floricica,ceva mai neobishnuita. Sh vreau sa ma laud. Nu ca-i frumushica,da ca e gata! :D 
Da in rest,eu parca nu-s eu. Seriojel ma suna,sh imi aduce aminte ca eu pot glumi,ca zimbesc mult.. Mi s-o imbolnavit sh sufletu,sh starea de spirit,sh veselia mea o prins gripa. 
Dika,las ca trece! iaka 3 tone de pastile,inca o zi la pat,inca 7 litri de ceai,inca nush ce...
Da eu vreau primavara. Desperadamente!!!  Vreau flori! Soare! Miros de iarba verde! Rochitza de shifon! Razve eu multe vreau?....
E,ma alint sh eu,acuma ca-s bolnava..:D

p.s. iaka floricica

Un comentariu: