marți, 15 februarie 2011

Despre oamenii mei

Am de facut nishte inscrieri. Despre lume. Lumea ma incinta sh ma inspaiminta in acelash timp. Dar exista anumite particele ale lumii,care ma inspira. Oamenii care ma inconjoara nu mi-i aleg eu,ci ma aleg ei pe mine. Prin voia sortzii,probabil. Soarta a vrut sa am o familie pe cit de prozaica,pe atit de dulce,calda shi mai familie decit oricare alta. Mama,cu toate grijile,leacurile,mirosurile de mincare shi amintirile copilariei noastre. Tata,cu cuvintul lui greu,privirea ca 2 bolduri cafenii,sh dragostea lui ptu canalele tv cu animale. Frate-meu,cu secretele lui despre fete,seriozitatea prematura fatza de viatza,shi mashina lui multvisata sh adorata. Soarta mi-o mai dat shi o sora de suflet,pe Danelusha me,slabanoaga mea cu buze ca-n filme,sufletu ista plin de soare,care afla incetishor ca lumea asta poate fi sh rea,sh surprinzator de buna. Nu pot plinge in fatza ei,fiindca nu pot sa fatzarnicesc nici un sentiment in fatza ei. Daca pling,atunci nu ma vede doar ea,ma vad shi eu,ca pling pentru ca am pentru ce plinge. Apoi,Serioja. Serioja este dragostea mea. Sincer. Eu m-am invatzat sa nu mai pot fara el. El m-a invatzat sa iubesc cu adevarat pe cineva,sa ma daruiesc cuiva trup shi suflet. Shi se anuntza sa fie ceva tare sh tare frumos. Apoi,prietenii mei. Uoooofff,Doamne,dapu mi-s dragi totzi la un loc sh fiecare in parte. Ei ma instruiesc in fiecare zi. Shcoala lor ii cea mai dura,dar sh cea mai placuta. Tre' sa fii atent la toate,sh sa le primeshti pe toate cu drag shi rabdare. Dar ii iubesc pe toti. Ca-s ai mei. Ca numai eu am de ieshtia. Sh cui nu i-ash povesti despre ei,ma simt invidiata. Asha ciotkos sa fii invidiat pentru prietenii pe care ii ai!! AAAAsha ciotkoooosss!! Nu se compara nish cu un Vuitton de-al vostru,nish cu un mersadas,nish cu un cocos privat. Sh eu ma mindresc cu asta,fiindca asta ma defineshte sh pe mine ca persoana. Deci,daca ma uit la prietenii mei,apu eu-s o persoana foarte sh foarte clasnaya!!! Apoi,colectivul de la lucru. Fetele. Numai fete. Salonul se numeshte "Diva". Da ar putea sa se numeasca shi "Poslednii Gheroy",asta pentru lectiile de supravietzuire de acolo. Nu e ushor sa lucrezi intrun colectiv pur feminin. Ba e foarte greu! Da solutzia la toate e sa te faci un pic mai prostutza sh mai naiva. Eu nu string negativism de la lucru. Asta ma motiveaza sa ma intorc acolo ca acasa. Shefa mea. Femeie de aur. Pe cit de complexa,pe atit de omenoasa. Om cu un caracter mai diversificat voi n-atzi vazut! Apoi,grupul de dans "Veselia",unde eu dansez. M-am integrat repede,sh m-am integrat de tot. Copchii ceia,cu atitzia draci,nervi sh risete,mi s-au incleiat de suflet. Alta mica familiutza. 
Shi iata,eu,facind parte din atitea grupuri sociale,incercind sa mentzin atitea legaturi emotzionale,ajung la mine acasa,cind am cite o zi libera de la toate,sh fix dupa o zi mi se face un dor nebun de toti voi. Mi-i dor sa nu reushesc pe nicaieri,sa reushesc totuna peste tot,sa ii vad la fatza pe toti cei,care unora li s-ar parea doar cunoshtintze pe feisbuc. Sh nu pot sta acasa. Im caut pricina sa nu stau acasa. Mama ma numeshte pasare calatoare,sh imi cinta imnu de intrat pe poarta,dupa o absentza de vreo 3 zile :"Venitzi acasa,mai cooooopchiiiii!!" Da eu sunt peste tot,acasa....:) Larivderi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu