miercuri, 16 februarie 2011

Gripoznitza

Eu azi is bolnava. Eu azi is bolnava deamu de 2 saptamini. Nu,cum sa ma lecuiesc eu?!?!? Nu reushesc bine sa incep sa ma lecuiesc,trebu sa ma duc,sa alerg,sa ma mai imbolnavesc oleaca de primprejur. Trebe la repetitzii,trebe la lucru,unde tot lume... Iaca aicea ar fi de mentzionat ca in asha momente ii invidiez pe totzi cei,care lucreaza la computer. Computeru je nu le sufla lor a gripa,nu? Nu. da mie clienta in fatza. Sh eu ei. Simbioza gripoznica perfecta! Grip-jivi,da protzvetai! Shapu mai merg prin transporturi publice,pe linga nishte altzi gripoznici. Sh voi,gripoznicilor! Invatzatziva,roguv-ash,sa stranutatzi,sau sa tushitzi!  Iaute ce-atz facut din mine: o flocoasa,care miroase a leacuri,sh care cersheshte compasiune sh mincare la pat! Da eu je-s mindra. Eu nu trebu sa cershesc. Ma inervez deamu de bolit.... Ma duc sa mai zamutesc vreo floricica,sau un cerc. Sh sa nu tushitzi cit cititz,c-apu imi gripatzi sh articolu,da el ii cu floricele... Fsio. :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu