miercuri, 7 martie 2012

In prag de sarbatoare obligatorie

  E chiar obligatorie. Pentru barbati, sa cheltuie cit mai mult pe lucruri opulente, mirositoare si uneori inutile, iar pentru femei, sa isi puna mult ruj de buze, sa-si umfle sinii in sutienul nou-nout de la Palmers, cumparat special pentru asta, si sa astepte sus-numitele cadouri.
     Pentru mine, 8 martie e o sarbatoare a mamei mele. Mama mea are 2 zile de nastere: ziua sa propriu-zisa, si ziua cind se adevereste a fi, a nustiu cita oara, cea mai femeie dintre femei, din viata mea. E plina de lumina mama asta a mea, zimbeste larg si cald (cica, de la ea am luat asta), si de la ea miroase ...a mama. A dragoste, a mincare, a grija si zimbet. Iata cum miroase mama mea.
     Anul asta, 8 martie din viata mea se dedica vietii mamei mele. Da, sunt si eu femeie, astept si eu o floare (ma pindeste Floristul,matinca), poate un martisor, de la cei/cele mai romantice si traditionalisti/e. Si atit. Azi am fost practic invadata cu intrebari comune de genul : ce vrei de 8 martie? Ce ti-ai comandat? Mi-am comandat dragoste,multa.. Aici treaba e cam complicata, fiindca pe cit de tare as vrea s-o pot comanda, sau s-o am, pur si simplu, dragostea asta fuge de la mine,fix asa cum vine. A venit furtunos,a plecat inca mai ceva. De 8 martie vreau liniste si armonie. Liniste in cap, armonie in suflet, si lalele. E, poate si un laptop, da asta o sa-mi iau singura.
     Anul asta vreau sa ajung acasa la mama, dupa ce ies de la lucru. Sper sa fie posibil, sper...

 Fetelor, barbatii tot sunt oameni, believe me. Ei tot vor ceva frumos si indescriptibil, numai ca noi cu voi stim ca astea ti le faci singurica, nu ai ce si unde cauta aiurea. Asa ca nu va asteptati la romantisme incredibile si la furori colorate si pline de bliostocike. Daca va cuprinde si va spune ca sunteti una din femeile monumentale ale vietii lui, asta e tot ce trebuie. E deajuns si de ramas asta. Daca o sa va faca sa va simtiti femei numai printr-o cuprindere, asa si este, si nici un parfum scump nu va va da mirosul adevarat de femeie mai bine, decit un barbat.

  Va doresc fericire, dragele mele, tuturor, si mie la fel. Mie imi doresc sa mai miros a femeie, si sa ma vad zimbind ca proasta in oglinda inca o data. Felicitari, scumpelor.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu