vineri, 10 februarie 2012

Vrai sa sii Valentina me?

  Eu urasc sarbatoarea asta!! Sincer! Eu mai stupida si discriminatoare sarbatoare n-am vazut ever! Pentru cei aflati intr-o relatie e un fel de "da-da, ti iubesc fei, nati flori, hadem sa mincam la Creme de la Creme, si hadem pe urma sa facem un copchil nedorit". Pentru cei single e un fel de " da-da, nu ma duc nicaieri, nime nu ni-o dat flori, si nici eu n-am nimanui de dat flori, si nu cheltui pe o sticla de vin tare scumpa, care totuna are gust de Vartely.. zato, ma intreaba toti unde ma duc diseara, si cind o sa le spun ca nu ma duc nicaieri, ca n-am cu cine, ei o sa-ni atirne o roja plina de mila si compasiune, precum eu-s cel mai nefericit om. Ei ,cum asa, mititica, si parca nu-i urita, nici proasta..."

  Eu urasc cultura de obligatie a acestei sarbatori, nu semnificatia ei. Daca o sa vreau sa felicit pe cineva, o voi face. Nu prin aplicatii stupide in fb, care umplu wall-ul de spam rozov, nici din alea care te marita cu unul pe care macar o data sa-l fi vazut in viata.. Ironia si stupizenia situatiei cind tu nu demult ai iesit dintr-o relatie lungusoara, iti schimbi statutu de single, apoi facebook-ul te marita/insoara cu cineva, in fiecare zi priciom...
 Daca o sa vreau sa-i spun cuiva ca il/o iubesc, o voi face pe 15 februarie. Asta ca sa ma auda cu adevarat. Si ca sa n-o ia ca pe un traditional "hai, cu Pastele!" sh pe 24 februarie o s-o repet. Asta ca ei sa fie siguri.

 Eu va rog tare mult: nu-mi puneti inimioare aplicatii in facebook. Nu ma cereti virtually de mireasa. Ca nici cu unul adevarat nu s-o primit.:D Va rog tare mult, incercati sa ma scoateti din calcul, cind aninati ursuleti cu inimioare intre labute pe wall la toti cunoscutii si necunoscutii. Daca ma stiti cit de putin, o sa stiti si ca anul asta....chiar nu e cazul. Eu de 14 ma duc sa non-sarbatoresc. Ma duc sa invirtesc niste sushi, sa beau o gura de vermouth si sa ma iau de minuta cu bolnavii mintali ai Germaniei, a caror zi se sarbatoreste tot pe 14.

  Tare va rog. Socotiti-va avertizati.:)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu