vineri, 11 noiembrie 2011

Fericirea..

S: cineva je trebu sa te iubeasca,nu?
R: dapu mama,tata,fratmyo,Vasea...
S: oho,citi te iubesc...
R: este o mina de oameni..
S: tu eshti fericita dara..
R: se pare ca da..

Se pare ca sunt fericita,si ma conformez cu fericirea asta ca si cu un fapt datorat si bineinteles. Ei nu sunt obligati sa ma iubeasca. Dar ma iubesc,fiindca eu sunt a lor,sunt o parte din viata lor,cum si ei sunt parte din viata mea. Ei ma iubesc fiindca eu pur si simplu m-am nascut. Si el matinca tot.
 Da cine poate spune ca dragostea se repartizeaza? Pe mama o s-o iubesti 60 de unitati,pe tata inca 60,pe frate tot cam atita,pe motan mai putin,dar tot o sa-l iubesti... asa-i ca nu functioneaza asta? Cind iubesti,daruiesti. Daruiesti timp,sentiment,secrete,zimbete,lacrimi...te daruiesti..
 Azi am aflta a nu stiu cita oara ca sunt fericita. N-am motive sa nu fiu. si iacasa,fericita cum sunt,te intreb pe tine sa te intrebi pe tine,tu de ce sau pentru ce esti fericit/a? Sa ai o zi frumoasa.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu