marți, 1 noiembrie 2011

Bardak

Nici nu stiu cu ce sa incep... Atitea lucruri,atitea locuri,atita muzica,atitea sarutari...


N-am fost demult pe aici. Ma ierti? Eu chiar sunt ocupata,foarte.. Dar toate astea o sa treaca,mai am putin..si devin din nou zimbitoare,libera,o sa fac floricele,sau ce-o mai fi,si...restul.
 Am fost Gospodina la "Sare si Piper". A fost interesant,Nata a fost splendida,Andrei un simpatic,Sirghi neasteptat din toate punctele de vedere..dar emisiunea mi-a lasat un gust amar. Cred ca stii si tu competitia cu like-urile pe facebook,cu cealalta concurenta,ne-au chemat pe amindoua,am concurat in semifinala,si eu am iesit din competitie. De ce? Fiindca 2 artistuleti au hotarit ca,sa fii original nu e gustos. Pe draku'! Eu de obicei sunt mai pofighista la toate astea,dar aici am avut puternicul sentiment ca s-a comis o nedreptate. Juriul nu poate fi compus din persoane irelevante,atunci cind se pretinde la o competitie relevanta,sanatoasa. Anyways..m-am convins sa nu ma mai pretez la asa ceva niciodata. Dar sper din tot sufletul ca cealalta concurenta sa nu ia bucataria,fiindca nu merita,fiindca e prefacuta,si habar n-are de gatit,daca a trebuit sa caute 3 ore un amarit de bostan prin oras,cind la piata centrala (unde nu cred sa fi fost ea,mai ales la sectorul de fructe legume) bostanii sunt la ei acasa..



Despre nea' Valeriu. Mai,eu nu pot sa-ti redau in scris ce fel de om este nea' Valeriu! Omul asta te 
face sa te indragostesti de el,de tot ce face,ce a facut,cum traieste,cum vorbeste,cum gindeste,cum respira. El respira moldoveneste,autentic. El nu e un prefacut. E un gospodar adevarat,undeva pe la marginea orasului,unde,printre depozite,firme de steclopactet si usi de metal gasesti raiul facut de el. Da,un om poate face raiul pe pamint. E un colt de pamint,plin de suflet,munca si dragoste. E un pamint ca o piine de casa,atit de ingrijit e . Si iti vine sa-l inspiri pe tot,sa-l imbibi in minte,sa-l scoti de acolo cind ti-o fi mai greu.. are de toate acolo: are vie,pomi fructiferi,pasari si iepuri,bucatarie,muraturi,masini vechi,tot felul de vechituri pe care tu le crezi inutile,are timp pentru a le aranja pe toate la locul si rostul lor. Omul asta are timp fiindca vrea sa-l aiba. El fura timp. Noi pina acum eram furati nemilos,si acceptam asta. Nea' Valeriu e o carte pe care am uitat s-o citim cu totii: cartea originilor,a bunului simt,a traditiei,a iubirii neconditionate fata de pamint,de tara,de familie.. Are ce sa te invete si pe tine,daca te nimeresti destul de norocos sa-l cunosti. L-am vazut din nou pe bunelul,pe bunica,pe parintii lor..si toti intr-un om,care mi-a aratat ca nu trebuie sa uit niciodata de unde vin,si unde ma duc..am avut parte de un respiro atit de frumos,ca-mi venea sa nu ma duc de acolo. Si asta,fiind la lucru acolo,cu dansurile.
Serioja.. Il iubesc. Asa cum se cuvine sa iubesti. Cu totala daruire. Cu smecherii dulci. Cu suflet si trup. Si vreau sa-i arat ca o sa-i fiu alaturi cind si cit o sa aiba nevoie. Si vreau sa-mi arate si el asta. Eu stiu cu siguranta ca el simte la fel. Dar nu arata. De ce femeile au nevoie de atitea confirmari,pentru a se simti in siguranta? Ma uit in oglinda si vad o ecuatie necunoscuta,cu un mare semn de intrebare in loc de cap.
 Parca avusem mai multe de spus...Pina ajung sa scriu,le rezolv pe toate in cap. Azi Natan m-a numit prostuta. Fiindca,prin acest cuvint,el a laudat inaccesibilitatea sufletului meu pentru cei din jur,si mascarea lui prin glume,risete,si altele..azi am discutat de-o placere cu Natan. Uneori chatul din facebook imi da posibilitatea sa redescopar oameni. Hm.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu