duminică, 29 decembrie 2013

Pînă nu văd- nu cred!


   Într-o zi, la noi în republică a apărut asta. Este o versiune nouă a unui șervețel demachiant, pe care-l foloseau duduile decadei trecute. Doar că asta e o mănușă demachiantă. E un produs reinventat, adus în Moldova de Cristina Maxim. Nu știm deocamdată de unde e și cine-l produce, o să aflăm totul la lansarea oficială.
   Eu am primit cadou de la Cristina o mănușă, s-o încerc. Sincer, Cristina, recunosc, eram foaaarte sceptică. Eu, care mă demachiez demult cu apă caldă și o picătură de șampon, fiindcă se curăță foarte ușor orice tip de machiaj, nu aș fi crezut vreodată într-o mănușă demachiantă, care nu folosește nici un fel de alt produs adițional. Dar se pare că, vorba din popor, trebuie să încerci tot pe pielea ta, în cazul ăsta, la propriu. 



  Impresii pro și contra:
+ E fix așa de efectivă, ca și pe video. Se înmoaie bine cu apă caldă și scoate de pe față orice fel de machiaj. Eu am pus-o la test. Mi-am făcut un machiaj cu farduri grase, am trasat și un tuș lichid destul de agresiv, am pus rimel dublu. A scos tot, absolut tot, fără urmă.
+ Are cel mai plăcut efect de scrubbing ever. Exfoliază delicat, microfibra e moale, dar curăță cu siguranță. Nu rămîi cu efect abraziv, după folosire. 
+ Stimulează circulația sangvină. După spălare, observi că pielea devine radiantă, de un roz ușor sesizabil, pielea e foarte plăcută la atingere.

+ Nu ai senzație de a fi nevoită să-ți mai speli încă o dată fața, după ce ai folosit-o. Pielea nu rămîne nici grasă, nici uscată, nu te strânge, nu te irită. 

+ E cel mai bun produs de demachiere pentru persoanele cu piele alergică, acneică sau pur și simplu subțire și sensibilă. Eu aveam o problemă enervantă cu demachierea: după fiecare spălare, cu orice, rămîneam cu pete mari roșii pe față. Habar nu am de la ce veneau ele, acum au dispărut. Deci, eu mă țin de mănușă.
+ Se curăță în cel mai ușor mod posibil, cu apă caldă și săpun. Cel mai simplu săpun. Dacă credeți că urmele de rimel oricum nu se vor lua- greșit. Se curăță integral, se atîrnă undeva la uscat, eu o atîrn de reșou, și rămîne la fel.


- Demachierea durează cu jumătate de minut mai mult.

 Astea sunt părerile mele despre mănușă. Da, nu aveam încredere în ea. Acum, o folosesc zilnic. E ușor, e practic, e plăcut, e lipsit de risc, poate fi folosită de 300 de ori! Deci, practic un an. Cristina, i love it, serios.

Cine e interesat de mănușă, mai sus este link la pagina Cristinei de facebook, le puteți găsi la ea.
  Fiți bine și fiți frumoase.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu