sâmbătă, 17 decembrie 2011

Lucruri noi si bune

    S-au intimplat citeva lucruri noi si bune.
 Si pentru ca lucruri bune se intimpla cam tot mai rar, hai sa va spun si voua.

  1. Svetlana si Vitalie Lisnic au adus pe lume o podoaba de copilas. Inca nu l-am vazut, dar stiu ca e asa. Orice copilas e o podoaba, iar orice noutate de genul ma umple de bucurie si energie.

 2. Am colaborat cu o revista foarte cunoscuta de la noi, nu pot spune mai multe pina in februarie, dar urmarim atent si anuntam din timp. Sper sa le placa lor si cititorilor lucrul meu, si sa ma mai invite la vreo colaborare, pentru ca mie mi-a placut mult. Plus, ei au in studioul foto un JukeBox de toata frumusetea, complet functionabil, rosu si auriu, niam...

 3. Vine Danelusa meaaa!! Mi-e atit de dor de ea, frumoasa..inca oleaca, Rodicuta....

 4. Am mai facut cunostinta cu o mina de oameni frumosi, interesanti si bravo. Oameni care fac ceva pentru tara lor, oameni care nu numara problemele, dar analizeaza solutiile acestora. Mi-a placut.
 

5. Vin sarbatorile si eu incep sa ma trezesc. Ieri am mirosit o creanga de brad, viu, frumos si veeerrrrde! Am vrut si un brat de mandarine sa le pun sub pom, sa miroase in tandem. Asta e semn bun, ca iarna merge in decursul ei normal. Da, da, nu-i zapada... O sa fie! Fiindca asa zic eu!
 

6. Il iubesc si ma iubeste, il astept si ma asteapta, il inteleg si ma intelege. Asta e foarte bine.

  Despre lucrurile sau oamenii mai putin buni nu voi spune nimic. Au fost, mai sunt, dar eu nu voi spune nimic despre ei. Nu vreau. Vreau sa fiu legata la ochi de ei, si sa aleg eu ce sa vad, nu ceea ce mi se ticseste. Da eu prefer sa vad bunatati sezonul asta. Yuhu! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu