miercuri, 18 mai 2011

Hreniucci

TAX!! Sa se shtie ca iaca incaltzamintea asta m-o facut sa cad de 5 ori jos,pe loc drept,fara a ma impiedica de ceva,pe asfalt sau pe podea de teracota. Is Gucci originale,aduse din Franta,verishoarei mele,le-am luat eu la purtat,pe capu meu.We,sa arda ele! Au talpa de plastic,turnata de-a intregu,"Ice Bravo" poate falimenta cu cheptu inainte! Deci,daca incaltzamintea ma determina sa ma dau de-a dura pe Stefan,sau pe Ismail,sau prin mall,sau oriunde,eu zic ca nu mai port asha incaltzaminte!


  Azi mi-am luat balerine ieftine de prapadenie. Stau ca turnate pe picior,is cu talpa de guma,is simpatice. A se ashtepta poze pe facebook,care o sa arate cum imi iubesc eu balerinele Gucci pentru ultima oara,cu foarfecele.
  La revedere,Hreniucci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu